13 Mart 2013 Çarşamba

Flu Albümü; Bir Feridun Düzağaç klasiği


Sonunda beklenen albüm 11 Mart'ta satışa sunuldu ve Feridun Düzağaç hayranları uzun zamandır bekledikleri albüme kavuştu.

Flu albümü, ben dahil uzun zamandır Feridun Düzağaç severler için tam bir ''USTA İŞİ'' albüm olmuş ve ilk klip parçası ''Senin Yüzünden'' ile şimdiden sosyal medyada gerekli ilgiyi görümüş durumda.

Albümün içinde yer alan şarkılar sırayla şu şekilde;

01. Seyrüsefer
02. Gönül
03. Senin yüzünden
04. Sana deliriyorum
05. Unutama beni (Esmeray)
06. Ansızın ve nedensiz
07. Belki bir gece
08. Tek başına (Fikret kızılok)
09. Bugün
10. Yaz

 Albümü ilk dinlediğimde Senin yüzünden, Belki bir gece ve Bugün şarkıları gerçekten de özenle hazırlanmış ve ilmek ilmek FD kokan şarkılar olarak dikkat çekiyor. Esmeray'ın unutlmaz şarkısı Unutama Beni ve Fikret Kızılok'a ait Tek Başına şarkıları da FD tarafından mükemmel yorumlanmış. Albümün satış fiyatı 17 TL. Bence bu albümü alın ve arşivinize katın. Benden söylemesi.


Albümün ilk çıkış parçası olan Senin Yüzünden'in sözleri ise şöyle;
bana her gün sen
sevgililer dünü
saatim hep ya sana vardır
ya seni, geçer

hele yağmur varsa
inadına yağarsa
hatıran yankılanır camda
her damlada

eski sevgili
eski defterler
unutsan beter
öldürmeye yeter hatırası

her yılın bu günü
süzülür yaşlar gözümden
senden sonra kimi öptüysem
senin yüzünden

o defteri alıp
sayfaların yırtmalı
uçak yapıp atmalı
çocuklara

oyuncak olduysa
yoktan var eden aşk
aşkı böyle bilmesin
çocuklar

bil bakalım bugün bana ne olur
mumları söner yeni yaşına girer
"sen" cinnetim

her yılın işte bu gününde
süzülür yaşlar gözümden
ben senden sonra
her kimi öptüysem
sevgilim, senin yüzünden
güzel yüzünden

her yılın bu günü
süzülür yaşlar gözümden
senden sonra kimi öptüysem
senin yüzünden


0 yorum :

Yorum Gönder