11 Mart 2016 Cuma

Sigarayı bırakmanın basit yolu


Bu yazı dizisinde size, sigarayı 16 yıl kullanmış ve sonunda sigarayı sağ salim bırakmış bir yazar olarak sesleniyorum.

Lise yıllarında başlayan sigara tiryakiliğim süresince hiç bir zaman sigaradan tiksinmeyen, maddi yükünü hiç bir zaman dert etmemiş ve hiç bir zaman da bırakmayı aklından geçirmemiş birisi olarak şu an çok rahat, sağlıklı ve huzurluyum.


2010 yılında sevdiğim bir arkadaşım sayesinde elektronik sigara ile tanıştım. İnce kalem gibi bir cihazdı kendisi. Ne zaman elime alıp '' bu mu sigarayı bana bıraktıracak '' diye de düşünmüştüm. Bir kaç küçük denemenin ardından hiç tatmin olmamış ve işe yaramayacağını düşünüp cebimden çıkardığım sigaramı yakıp '' ben sigarayı bırakmam bunun keyfi hiç bir şeyde yok '' dediğimi hatırlıyorum.

2015 yılı ise benim için bir dönüm noktası oldu. e sigara hayatıma girdi ve gerçek sigaraya veda ettim. Sağlık önemli ve sigarayı bırakmak artık çok kolay!

Aklınızda e sigara konusunda binlerce soru olacak fakat bu yazı ve ardından gelecek yazılarla size e-sigara hakkında bilmek isteyeceğiniz her türlü bilgiyi aktaracağım. Yeni yazılarımı yazdıkça altta yeni linkler ekleyeceğim ve sizlerde oradan takip edebileceksiniz. Sağlıklı mutlu ve sigarasız günler!


2 yorum :

  1. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bu Mayo Clinic tarafından yapılan genel bir kamu duyurusudur ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen daha fazla bilgi için bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil