3 Eylül 2012 Pazartesi

Kolera bizim mahallede bulunmaz efenim!


- Duydun mu dün Angarada 3 kişi daha ölmüş,
+ Nolmuş?
- Dün diyom Angarada 3 kişi daha ölmüş.
+ Bana ne söylüyon mirim tohumuna para mı saydım?
- Allah Allah be birader hiç mi için sızlamaz!
+ Niye ölmüşler?
- Kolera salgını var ya o yüzden.

+ Yok yaa! öldürüyo mu o illet?
- yok süründürüyo, baksana gastelerde bile yazıyo öldürmez mi?
+ Bizim baldızın kızı da Angaradaydı belkim o da ölmüştür.
- Kim bilir? Sanki ölse sevinecekmişsin gibi söyledin
+ Yok ya benim baldızın kızıyla alıp veremediğim yok, baldız ölse neyse
- Sevinecen yani?
+ Göbek atmam ama yine de mutlu olurum.
- O sanki sen ölünce üzülecek.
+ Adı batsın amuna goduğumun garısı!!
- Ahhaa! Allah iyilik versin Necati alem adamsın.
+ Ne dedin sen ne dedin??
- Yok bişey yok.
+ Dedin lan ihtiyar ibne!
- Haydaaa demedim yahu!
+ Duydum argadaş kötü bişeler dedin.
- Dedim len. Baldız baldız diyon sen değil miydin baldızına aşık olan,
+ pehh!
- Garıyı boşacam baldızı alcam diyen.
+ Eskiden di onlar eskiden.
- Eski meski kart zampara 50sinden sonra karıyı deniştirecekmiş.
+ Çay içcen mi?
- Konuyu deniştirme. bana ibne dedin lafını geri al.
+ İbne deil misin?
- Değilim!! ben değil sen ibnesin!
+ Hadi ordan bana ibne diyene bak.
- Yahu kim kime ne demiş, ilk sen dedin.
+ tamam kapa konuyu.
- Çay sölücen mi?
+ yarramı iç!!
- Tövbe arkadaş ağzın ne bozuk senin.
+ Hem biliyon, hem kızdırıyon, hem sövünce de tersleniyon.
- İyi de arkadaş her lafın küfür her lafın kıyamet.
+ Ben gidiom senlen oturan da kabahat.
- defol git efendim, hem kart zampara, hem ağzı bozuk adamın tekisin, işim olmaz senle...
+ Siktir ya hüsamettin iki gün sonra gelirsin kapıma kaveye gidelim iki çay içielim diye,
- Hadi hadi anca gidersin.
+ Len olum adamı deli etme tavla oynamaya gelmedik mi?
- Geldik
+ Bok mu var gasate okuyon, baldızı karışıtırıyon.
- Baldızı ben karıştırmadım efendim sen karıştırdın.
+ Eyi tamam ben karıştırdım soktuğumun baldızını gel tavla atalım iki el.
- Tamam ama bak bi daha bana ibne demicen.
+ demem.
- demicen bak bu son.
+tamam be demem amma huylanıyon bu laftan.
- Napayım hiç sevmem şu lafı. sanki bir bana 40 defa derse öyle olacakmışım gibi geliyor sevmiyom
+ Gerizekalısın hüso hadi at zarları.
- tamam hoop dübeş!
+ zar tutma!!
-yahu bismillah daha ilk zarım bu, hem dübeş attım
+ben baştan uyarayım da sonra aramız bozulmasın
-Tövbe tövbe.
+ Şu kolera ne biçim bi hastalık?
-Ne bileyim sudan mı geçiyomuş neymiş.
+heee.
-Noldu?
+hiç merak ettim, öldürüyomuş mu hemen?
-bilmiyon gasteler yazıyo hergün.
+vay anasını sikiim, hep yek
- çay içcen mi?
+ yok içmicem.
-niye az önce aklına getirdiydin.
+içmicem şindi bu kavecinin suyu da normal değildir.
-olmaz bişi hem çaylan kaynatıp içiyoz bişi olmaz.
+bak sen! nerden biliyon?
-gastede yazıyo, okuman yok ki bilesin
+ bak kızdırma beni!
-Kolera bizim mahallede bulunmaz efenim! müsterih ol
+içmiyom çay may, tavlada oynamıyom.
-korktun demi.
+ne korkakçam lan hep yek gelio zati.
- olur öyle, yenilceni anladın su yapıyon.
+ne suyu ?
-Kolera suyu ahahah....
+bak benim canımı sıkma!
-sıkarsam nolurmuş efenim?
+ebenin körü olurmuş.
-ebeme laf söyletmem ben,
+ben söylerim!
-Necati illalah ettim senden.
+ben senden tiksindim be!
-konuşma seni adamdan sayanda kabahat.
+yaşlı ibne!
-bak yine dedi.
+ ibne, ibne ibne ibne ibne ibne ibne ibne !!!




0 yorum :

Yorum Gönder