9 Eylül 2012 Pazar

Hadi be ordan!



- Hava felaket sıcak
+ Napcan arkidiş bu mevsimde böyle
- Napçanı var mı ya geçen yaz bu kadan sıcak deil di
+ Karpuz kesem mi
- la olum otobüsteyiz ne karpuzu?

- aha burda yiriz diye aldıydım
+ yuh yani nası kesçez de yicez hem otobüste ne işi var karpuzun
- ne bilem garajda canım çektiydi aldım
+ olmaz olum biçak neyin lazım kesemeyiz şindi
- dur bakam şu garson kılıklıdan pıçak isteyiverem
+ hah tamda adamından istiyon bi tane fazladan kek istedim de vermedi pezevenk
- leyn garson bak bi buraya
* Abi bin defa söyledim garson deilim ben muavinim
- her ne boksan işte, bi bıçak versene bize
* ne bıçağı abi
- ebenin.... bıçağı
+ len ne bıçağı olacak ekmek bıçağı
* yok abi bıçak falan
+ mınısiktiiim gördün mü yine yok dedi
- kaptana şikayet edelim itolu iti
+ uğraşma ibo değmez herifçi oğluna
- he la
+ e karpuz?
- Napçan bıçak varda kesebildik mi
+ karpuzu alıyon da bıcağı niye almıyon ibo kafana sıçayım
- oh karpuzu da biz aldık bıçağıda biz getircez ne ala
+ len kavun kafalı haberin mi var benim karpuzdan
...............................

+ ne kadar kaldı len ibo
- valla şindiye varmamız lazımdı ama
+ kaptanda iş yok
- he ya
+ ne biçim otobüsmüş bu be ne muvini muvin ne kaptanı kaptan
- muvin deil la o, maavin
+ her ne boksa
- len celil soralım mı birine
+ ne sorcan arkidiş
- len ne kadar kaldı onu soralım diyyom
+ he...
- baksana herkezler camış gibi yatıyo
+ kime sorcan
- len maavin, bak len
* buyur abi
- len olum ne kadar kaldı git git bitmiyo
* daha 4 saat var abi yatın uyuyun siz
+ len nereye yatıyon baksana oturuyoz
- heee
* yok abi yatırın koltukları öyle yatın
+ nası len?
* bak şöyle yapın koltuk yatar
- afferin len maavin bi işe yaradın sonunda
+ benimkini de yatır
* tamam abi ama biraz sessiz olun bak insanlar rahatsız oluyo
- tamam len kimmiş o rahatsız olan göster bakiim
* tamam abi sessiz biraz yatın dinlenin az kaldı...
------------------------------------------------------

+ ibo kalk len zabah olmuş
- hı
+ lan ibo olum kaksana
- anaaam nerdeyiz biz
+ elinin köründe ne bileyim
- len kaptaan anaaaam dur len dur
+ hoop muuvin hop
* noldu abi yine
- len olum sabah olmuş biz nerdeyiz şindi
* yok abi gece lastik patladı 2 saat lastikçi bekledik
+ nası yaa tekeri mi patladı bunun
* he abi patladı
- vay başimiza gelenler
+ olum bu ne biçim otobüs lan
* noldu abicim patlayamaz mı lastik
- Hadi be ordan !
+ ibo kalk inelim biz gardaşım
- valla inelim ne len bu
* abi nereye iniyonuz az kaldı zaten
+ len sus sen incez biz
- he incez
+ hem kaptanı çağır buraya gelsin
* kimi
+ kaptanı kaptan
* nası çağırayım abi adam otobüs sürüyo
- bize ne len gelsin buraya iki çift lafım var
* ya bi siktirin gidin abicim sabah sabah
+ anaa bize siktirin gidin dedi ya bu
- he la
+ amını siktiğim oğlu
- dur celil bişe yapıyo
+ kaptanla konuşuyo
- deyyus şikayet ediyo kimbilir
+ he la
- ahanda durdu otobus
+ napçaz şindi
- ben inmem celil burda
+ az önce inelim diyodun?
- kim? ben mi sen mi?
+ len ben lafın gelişi söyledim
- bende yuttum di mi?
+ yutmadın hemende atlarsın böyle
- len bana bak sıçarım şarap çanana senin, ilk sen istedin inelim diye
+ ah durdu otobüs
- napcaz
+ onlar kovmadan biz inelim ibo
- he la hem onlar kim ki bizi kovuyo
+ aha kapı açıldı
- atla len atla
+ iboooo
- len kardeşim düştü ya
* abi noluyo
- len gitti adam
* allaah yardım edin
- gitti valla
* kaptan ağır ol biri uçuruma yuvarlandı
- len göz göre göre gitti adam
* abi niye iniyonuz araban deli misiniz
- len ne bileilm biz uçurum muş burası
* çöpleri atmak için durduk biz burda
- gitti kardeşim gitti
* abi sen en iyisi ne yap biliyon mu
- he
* sende in aşşağı
- eee?
* arkadaşını bul bırakma dağ başında
- hadi be ordan! pis muavin




2 yorum :